سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

موفقیت دانشمندان در درمان ناشنوایی مادرزادی

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

خانواده هایی که کودکان و فرزندان آن ها مبتلا به ناشنوایی مادرزادی هستند دیگر نگران این موضوع نباشند. محققان دانشگاه توکیو توانسته اند به راه حل درمانی برای ناشنوایی مادرزادی با استفاده از رشد سلول های بنیادی حلزون گوش دست یابند.

به گزارش اکسپرس، این محققان با تکیه بر سلول های بنیادی به روشی دست یافتند که قادر به اصلاح نقص ژنتیکی برای درمان ناشنوایی است؛ در این روش در مرحله اول، سلول های بنیادی حلزون گوش با موفقیت کشت داده و در مرحله بعدی این سلول ها به گوش بیمار تزریق می شوند.

✳️معمولا ناشنوایی ارثی به دلیل جهش در ژن Gap Junction Beta ۲ به وجود می آید که از هر هزار کودک، در یک نفر دیده می شود. معمولا بیماران مبتلا به ناشنوایی ژنتیکی از طریق کاشت حلزون مصنوعی درمان می شوند که به انتقال سیگنال های صوتی و شنوایی کمک می کند؛ اما سلول های بنیادی مهندسی شده محققان دانشگاه توکیو به گونه ای رشد یافته که فاقد هرگونه اختلال ژنتیکی هستند و با تزریق به بیمار، عملکرد طبیعی سلول های مو در گوش را بازیابی می کنند.

هرگوش انسان به محض تولد، حدود ۱۱ هزار سلول مو دارد که برای انتقال سیگنال های صوتی حیاتی هستند. به مرور زمان و بر اثر قرارگرفتن در معرض صداهای شدید یا استفاده از داروهای خاص، این سلول ها از بین می روند و شنوایی کاهش می یابد.

🔶روش توسعه یافته توسط محققان دانشگاه توکیو، علاوه بر درمان ناشنوایی مادرزادی، قادر به بهبود شنوایی در سالمندان است. قرار است این روش ظرف پنج تا ۱۰ سال آینده برای عموم قابل استفاده شود.
نتایج این تحقیقات در نشریه Stem Cell Reports منتشر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی