سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

◀️ افراد مبتلا به ضعف شنوایی باید توسط یک متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوند.
شنوایی حس پیچیده و مشکلات و روش‌های درمانی مختلف است. از این رو تشخیص این‌که هنگام بروز مشکل باید به کدام متخصص مراجعه کرد برای برخی افراد دشوار است. این مطلب تفاوت میان متخصص شنوایی‌ سنجی و متخصص گوش و حلق و بینی را شرح می‌دهد و با ارائه مثال به فهم بهتر آن کمک می‌کند.

🔸متخصص شنوایی‌ سنجی پزشکی است که تخصص او در تشخیص و درمان ضعف شنوایی، ارائه سمعک و سایر وسایل کمک شنوایی است. به بیان ساده‌تر او مشکلات غیرپزشکی شنوایی را بررسی می‌کند. هنگامی که ضعف شنوایی نتیجه‌ی یک عامل فیزیکی و قابل درمان باشد، باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرد.

🔵 شرایط مراجعه به متخصص شنوایی‌ سنجی

🔸ترشح بیش از حد جرم گوش: جرم گوش توسط متخصص شنوایی سنجی از گوش خارج و مشکلات شنوایی برطرف می‌شود.
🔸کاهش شنوایی: کاهش شنوایی که ناشی از مشکلاتی با منشاء غیرفیزیکی و ارگانیک دارد. یک معاینه کامل توسط متخصص شنوایی سنجی می‌تواند محدوده‌ی مشکلات شنوایی را بهتر مشخص کند.
🔸داشتن مشکل در شنیدن حرف‌های دیگران: این‌که همیشه از افراد بخواهید حرف‌های‌شان را تکرار کنند کمی خجالت‌‌آور است. در چنین حالتی افراد معمولا تصمیم می‌گیرند مشکل خود را پنهان کنند یا برای درمان آن چاره‌ای بیاندیشند.
🔸ضعف شنوایی در اماکن شلوغ: نشنیدن صحبت افراد در یک رستوران یا اتاق شلوغ نشانه‌ی ضعف شنوایی است که با استفاده از سمعک قابل درمان است.
🔸عدم توانایی در شنیدن صدای زنان و کودکان: خانم‌ها و کودکان معمولا با صدای بلند صحبت می‌کنند، بنابراین ناتوانی درشنیدن صدای آن‌ها اولین نشانه‌ی ضعف شنوایی است. اگر شخصی دائما احساس می‌کند که زنان و کودکان زیرلب حرف می‌زنند، باید به متخصص شنوایی سنجی مراجعه کند.
🔸زنگ زدن گوش: احساس صدای زنگ بلند یا وزوز در گوش با فاصله زمانی یا دائمی عموما با کاهش شنوایی ارتباط دارد که توسط متخصص شنوایی برطرف می‌شود.
🔸نشیدن صداهای بلند: زنگ تلفن، گریه‌ی کودک و آواز پرنده‌ها صداهای تیزی هستند که به تدریج درطی فرایند کاهش شنوایی، ضعیف‌تر می‌شوند.
🔸ضعف شنوایی ناشی از کهولت سن: این نوع ضعف شنوایی که حاصل کهولت سن است، بدون نیاز به عمل جراحی یا تجویز دارویی توسط سمعک برطرف می‌شود.

✔️متخصص گوش و حلق و بینی در درمان و تشخیص مشکلات گوش، بینی،‌ حنجره، حلق، سر و گردن تخصص دارد.

🔘متخصص گوش و حلق و بینی در روش‌های درمانی پزشکی و تشخیص مشکلات گوش، بینی،‌ حنجره، حلق، سر و گردن تخصص دارد. آموزش دوساله جراحی عمومی به متخصص گوش و حلق و بینی اجازه انجام عمل جراحی برای روی غدد سرطانی و دیگر بیماری‌های گوش و حلق و بینی را می‌دهد. درمان مشکلات شنوایی از جمله تومور، ناهنجاری گوش داخلی و بیماری‌های خودایمنی برعهده‌ی متخصص گوش و حلق و بینی است. در زمان مواجهه با عوامل فیزیکی قابل درمان مانند رشد نابه جای استخوان در گوش یا پارگی پرده صماخ باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرد.

🔵شرایط مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی

🔸مشکلات خودایمنی: ضعف شنوایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند باید توسط یک متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوند.
🔸اتوتوکسیسیتی یا سمیت گوش: این مورد در واقع همان کاهش شنوایی ناشی از مسمومیت دارویی است. افرادی که به طور دائمی از این مشکل رنج می‌برند باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنند.
🔸اختلالات تعادلی: بروز هرگونه اختلالات تعادلی ناشی از حرکات سر مستلزم معاینه‌ی متخصص گوش و حلق و بینی است.
🔸رشد نابه‌جای استخوان گوش: سخت‌شدگی داخل گوش می‌تواند نشانه‌ای از رشد نابه‌جای استخوان باشد و با عمل جراحی توسط متخصص گوش و حلق و بینی قابل درمان است.
🔸سرگیجه‌: سرگیجه‌های بی‌دلیلی که ممکن است به حرکات سر مربوط یا نامربوط باشد.
🔸گوش‌درد: در صورت بروز هر گونه گوش‌درد باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرد.
🔸آسیب دیدن مغز یا گوش: برای حصول اطمینان از این‌که آسیب‌دیدگی گوش نیازی به جراحی ندارد باید با متخصص گوش و حلق و بینی مشاوره کرد.
🔸ضعف شنوایی ناگهانی حسی عصبی (SSHL): اغلب این مشکل با کمک درمان‌های سنتی برطرف نمی‌شود و استفاده از سمعک ضروری است، اما قبل از آن باید برای اطمینان ازعدم وجود هرگونه مشکل پزشکی جدی معاینات جامع‌تری توسط متخصص گوش و حلق و بینی انجام شود.
🔸مشکلات شنوایی کودکان: کودکان اکثرا به دلایل پزشکی دچار ضعف شنوایی می‌شوند از جمله عفونت گوش، سینوزیت یا مشکلات آلرژیک و قبل از مراجعه به یک متخصص شنوایی باید توسط متخصص گوش و حلق و بینی مورد معاینه قرار بگیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی