سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تاثیرات آموزش موسیقی بر کودکان

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

◀️ در این‌جا به بررسی چند نظریه در این باره می‌پردازیم. یکی از این نظریه‌ها این است که مغز کودکان در زمان گوش دادن به موسیقی فعال‌تر می‌شود. موسیقی فرایند یادگیری زبان، مهارت‌های شنیداری، حرکتی و حافظه را ارتقاء می‌بخشد و این مهارت‌ها را به‌طور همزمان فعال می‌کند.

🔸 محققان بر این باورند از آن‌جایی که نواختن پیانو و به طور کلی آموزش موسیقی نیاز به حفظ نت‌ دارد، باعث می‌شود که بخش تفکر مقایسه‌ای مغز کودکان فعال شود. این بخش در یادگیری مهارت ریاضی بسیار مهم است.

🔸 هم‌چنین آموزش موسیقی باعت ارتقاء سطح هوش فضایی - مکانی در کودکان می‌شود. با به کارگیری این هوش فرد می‌تواند شکل‌ها را در ذهن تغییر دهد و به صورت سه بعدی ببیند. این مهارت شامل دیدن جنبه‌های مجزای پدیده‌ها در ذهن نیز می‌شود و در فهم مسائل ریاضی اهمیت دارد.

🔸 آموزش موسیقی هم‌چنین شامل تفسیر نت‌ها و زبان موسیقی است. بنابراین ساخت موسیقی باعث ارتقاء توانایی‌های تجسمی می‌شود.

🔸 آموزش موسیقی در نواختن آلات موسیقی هم‌چنین در موفقیت تحصیلی بسیار سودمند است. به دلیل جنبه‌های بسیاری در یادگیری موسیقی مانند حفظ کردن و بروز عواطف و احساسات دخیل هستند، موسیقی و آموزش موسیقی می‌تواند در افزایش بهره‌ی هوشی موثر باشد.

🔵 در نتیجه‌ی مطالعه‌ای که دانشگاه کالیفرنیا در سال 2016 منتشر کرد، یافته‌ها حاکی از این بود که نواختن آلات موسیقی باعث تسریع در رشد مغزی کودکان به‌ویژه بخش‌های مربوط به فرایندهای رشد زبانی، آوایی و مهارت‌های درک مطلب می‌شود. در این مطالعه عصب‌شناسان پی بردند سیستم شنوایی کودکانی که آموزش موسیقی داشته‌اند، رشد کامل داشته و رشد زبانی آن‌ها سریع‌تر بوده است.
تحقیقات نشان می‌دهند که آموزش موسیقی باعث توسعه مهارت‌های اجرایی می‌شود. این مهارت‌ها در مدیریت زمان، سازماندهی افکار و ارزیابی رفتار به کودکان کمک خواهند کنند. این مهارت‎ها هم‌چنین در موفقیت تحصیلی و زندگی شخصی افراد نیز بسیار مهم هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی