سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

کارایی بالای باتری برای عملکرد بهتر سمعک ضروری است. باتری‌های سمعک در چهار اندازه در بازار موجودند: 10، 13، 312 و 675 که هر اندازه رنگ خاص خودش را دارد تا بخاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر باشد.

👈 به طور کلی طول عمر باتری سمعک وابسته به عوامل زیر است:
🔸نوع سمعک
🔸نوع باتری
🔸محیطی که در آن زندگی می‌کنید و میزان ساعت در روز که از سمعک استفاده می‌کنید

🔶به‌منظور افزایش طول عمر باتری سمعک خود این نکات را به خاطر بسپارید:
 ◀️ تا زمانی‌که قصد استفاده از باتری را ندارید چسب انتهای آن را جدا نکنید. از آن‌جا که این باتری‌ها از نوع روی- هوا هستند و در معرض اکسیژن فعال می‌شوند، وقتی چسب انتهای باتری را جدا کنید عملا استفاده از آن باتری را آغاز کرده‌اید.
◀️ باتری‌ها را در دمای اتاق نگهداری کنید. در سال‌های گذشته، با قرار دادن باتری‌ها در یخچال طول عمرشان را افزایش می‌دادند، در مورد باتری‌های سمعک دقیقا عکس این قضیه صادق است. هم‌چنین بهتر است که این قبیل باتری‌ها را دور از سکه، کلید و دیگر اجسام فلزی قرار دهید چراکه با این اجسام نیز وارد واکنش شیمیایی و اتصالات کوتاه می‌شوند.
◀️ زمانی که می‌خواهید باتری‌های سمعک را تعویض کنید حتما قبل از آن دست‌های خود را به‌خوبی بشویید. چراکه هرگونه چربی و آلودگی می‌تواند به سمعک آسیب برساند.
◀️ پس از جدا کردن چسب پشت باتری، به مدت یک دقیقه آن را به حال خود رها کنید. این کار به باتری اجازه می‌دهد تا قبل از قرار‌ گرفتن درون سمعک به اندازه‌ی کافی هوا دریافت کند.
◀️زمانی‌که از باتری استفاده نمی‌کنید آن را خاموش کرده و درجایی ایمن قرار دهید و درب قسمت باتری را باز بگذارید. با این کار باتری به کمترین میزان ممکن تخلیه می‌شود و هم‌چنین رطوبت آن‌ نیز از بین می‌رود. بدین صورت از پوسیدن باتری و آسیب به سمعک جلوگیری می‌نمایید. اگر برای مدت زمان نسبتا زیادی نمی‌خواهید از سمعک خود استفاده کنید، باتری‌ها را کاملا از داخل سمعک خارج کنید.

🔵 مانند تمام باتری های دیگر، باتری‌ سمعک نیز در صورت عدم استفاده تا سال‌های زیادی باقی‌خواهند ماند.

✅ چند مورد دیگری که باید در مورد باتری سمعک‌ بدانید:

🔸مانند تمام باتری های دیگر، باتری‌ سمعک نیز در صورت عدم استفاده تا سال‌های زیادی باقی‌خواهند ماند اما با گذشت هرسال به میزان اندکی از عمر باتری کاسته خواهد شد و مسلما یک بسته باتری جدید همیشه بهتر و قوی‌تر خواهد بود.
🔸شرکت‌های تولید کننده باتری سالیانه میلیون‌ها باتری تولید می‌کنند و گهگاه در این خیل عظیم تعدادی باتری یافت می‌شوند که به آن میزان که انتظار می‌رود کارایی ندارند. اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داد  بسته‌ی خریداری شده را پس بفرستید، شرکت معمولا در عوض برای شما کوپن خرید و یا باتری مجدد می‌فرستد.
🔸برخی از تولید کنندگان سمعک محصولاتی از جمله باتری‌های قابل شارژ و حتی سمعک‌هایی قابل شارژ تولید می‌کنند، اما این محصولات به پای باتری‌های روی-هوا نمی‌رسند.

⚠️ و مهم‌تر از همه این‌که به یاد داشته باشید سمعک بدون نیروی باتری کارایی نخواهد داشت. باتری‌های جنس مرغوب تهیه کنید و نکاتی که در بالا اشاره شد را برای افزایش طول عمر باتری در خاطر داشته باشید. در این صورت صداهای اطراف را بهتر خواهید شنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی