سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چگونه کودکتان را به سمعک علاقمند کنید

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

تجویز و معرفی سمعک به نوزاد و پذیرش آن توسط والدین و کودک زمان بسیار مشکلی است. بسیاری از کودکان فوراً استفاده از سمعک را می پذیرند.....

تجویز و معرفی سمعک به نوزاد و پذیرش آن توسط والدین و کودک زمان بسیار مشکلی است. بسیاری از کودکان فوراً استفاده از سمعک را می پذیرند و با لذت از آن استفاده می کنند.

بقیه بچه ها برای استفاده از سمعک جنگ و دعوا و شکایت می کنند. این قسمت پیشنهاداتی به والدین در مورد چگونگی استفاده از سمعک می دهد.

زمانیکه کودکتان برای اولین بار شروع به استفاده از سمعک می کند، بسیار مهم است که به تشویق وی بپردازید تا او به صورت منظم از سمعک استفاده کند. این مسئله به آنها در استفاده از سمعک کمک می کند و شما و شنوایی شناس کودکتان می توانید شاهد پیشرفت وی باشید.

اولین تکلیف، تشویق کودکتان برای دوست داشتن سمعکش می باشد. رفتار شما نسبت به وی بسیار مهم می باشد. اگر رفتار شما مثبت باشد، کودکتان بیشتر پذیرای استفاده از سمعک خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که شما چیزی را روی گوش کودکتان می گذارید که قبل از این نبوده است.

اگر سمعک مناسب گوش کودکتان باشد، احتمال اینکه کودکتان نااراحت یا اذیت شود بسیار کم می باشد مگر اینکه آنها متوجه احساس ناراحتی و عصبانیت شما گردند.

پیشنهادات لیست شده در اینجا به شما کمک می کند تا کودکتان را برای استفاده از سمعک تشویق کنید.

این مسئله بسیار مهم است که بدانید کودکان با یکدیگر متفاوت هستند، برخی توصیه ها برای بعضی کودکان مفید است در حالیکه برای برخی دیگر کارایی ندارد.

 

قبل از اینکه سمعک را روی گوش کودکتان بگذارید، برای چند دقیقه آن را در میان دستتان نگه دارید.

این کار باعث می شود تا سمعک گرمتر شود و کودک کمتر احساس غریبگی و نا آشنایی با آن کند. همچنین این کار باعث می شود تا کودک آسانتر و راحتتر از سمعک استفاده کند.

 

اگر نوزادتان از سمعک استفاده می کند بایستی قبل از اینکه وی از خواب بیدار شود، سمعک را در گوشش جای دهید. به خاطر داشته باشید که هرگز کودکتان را با سمعکی در کنارش ترک نکنید، زیرا وی ممکن است که آن را در دهان بگذارد.

 

به کودکتان اجازه دهید تا خودش انتخاب کند. از او بپرسید تا وی قصد استفاده از سمعک را دارد. شاید او دو تا از چیزهای مورد علاقه اش را انتخاب کند تا شما بعد از استفاده از سمعک به او جایزه بدهید.

به آهستگی زمانی را ایجاد کنید که کودکتان از سمعک استفاده کند. اگر او هنگام استفاده از سمعک خوشحال نیست شما می توانید با چند دقیقه در ساعتهای مختلف روز شروع کنید. اگر شما احساس اضطراب می کنید زیرا کودکتان به محض گذاشتن سمعک آن را در می آورد، در آن لحظه دیگر سعی نکنید و به کودک استراحت دهید.

به عبارت دیگر، کودکتان احساس اضطراب شما را می فهمد و این مسئله کار را مشکل تر می کند. بعداً یا روز بعد وقتی که هر دو شما احساس بهتری داشتید، دوباره سعی کنید.

 

حواس کودکتان را با یک اسباب بازی پرت کنید تا او آسانتر سمعک را در داخل گوشش بگذارد.

این اسباب بازی، می تواند اسباب بازی مورد علاقه وی یا یک اسباب بازی خاصی باشد که برای وی بسیار جذاب است.

 

کودکتان ممکن است دائماً سمعکش را از گوشش در آورد زیرا برای وی ناراحت کننده و دردناک هستند. هر گونه نشانه ای از عفونت موجود در گوش کودکتان را کنترل کنید. اگر شما نگران هستید با شنوایی شناس یا متخصص گوش، حلق و بینی تماس برقرار کنید. حتی ممکن است که سمعک به درستی کار نکند یا کودکتان از صدای آن ناراحت شود. شنوایی شناس یا معلم ناشنوایان می تواند در این زمینه توصیه هایی به شما ارایه دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی