سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مدت زمان استاندارد تنظیم سمعک

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

تنظیمات سمعک به گونه‌ای است که ۱۵ روز پس از دریافت آن باید برای اولین بار تنظیم شود همچنین این وسیله را باید به ترتیب یک، ۲، ۶ ماه و یک سال پس از تنظیم اولیه مجدداً تنظیم کرد.

انتخاب و استفاده از سمعک پروسه‌ای علمی و پیچیده است و تجویز و تنظیم این وسیله را باید جزو کارهای علمی و پیچیده قلمداد کنیم.

برای تهیه سمعک ابتدا باید شنوایی فرد توسط شنوایی‌شناس مورد ارزیابی قرار گیرد بعد از آن در مسئله تجویز و انتخاب نوع سمعک باید به سن و شغل فرد توجه کرد زیرا پروتکلی برای تجویز و انتخاب سمعک وجود دارد که طی آن باید به آن توجه شود.

مرحله بعد قالب‌گیری از گوش فرد است که تنها شنوایی‌شناس مجرب و دوره‌دیده می‌تواند آن را انجام دهد بعد از آ‌ن نیز تنظیم سمعک بسته به انواع آن زمانی بین نیم تا 2 ساعت را صرف می‌کند.

یکی از مسائل مهم در استفاده‌کنندگان از سمعک آموزش و طرز استفاده از آن است همچنین پیگیری و تنظیمات دوره‌ای سمعک می‌تواند نقش مؤثری در میزان رضایتمندی استفاده‌کنندگان از این وسیله داشته باشد.

تنظیمات سمعک به گونه‌ای است که 15 روز پس از دریافت آن باید برای اولین بار تنظیم شود همچنین این وسیله را باید به ترتیب یک، 2، 6 و یک سال پس از تنظیم اولیه به طور مجدد تنظیم کرد.

توصیه می‌شود اگر افراد در استفاده از سمعک دچار مشکل هستند حتماً مسئله را با شنوایی‌شناسی که سمعک را برای آنها تجویز و تنظیم کرده است در میان بگذارد و اطلاعات کافی درباره مشکلات شنوایی و روش صحیح استفاده از سمعک و نوع سمعک متناسب با مشکلات شنوایی خود را از او دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی