سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

سمعک پژواک قم، مشاوره رایگان، خرید سمعک، تعویض سمعک. پشت گوشی، نامرئی، دیجیتال، ضدآب برای تمامی سنین به صورت نقد و اقساط

سمعک پژواک

کلینیک پژواک ارائه می کند:
- مشاوره رایگان برای تمام سنین
- تجویز و ارائه انواع سمعک های دیجیتال و هوش مصنوعی در
کوچکترین سایز
- ارائه کوچکترین سمعک های داخل گوشی دنیا به صورت نامرئی
- ارائه کوچکترین سمعک های پشت گوشی نامرئی
- ارائه سمعک های هوشمند و دیجیتال همراه با قابلیت اتصال به ریموت کنترل و انواع بلوتوث
- تعویض سمعکهای قدیمی با سمعک های پیشرفته و دیجیتال
- ارائه سمعک های هوشمند قابل اتصال به موبایل، تلفن ثابت، کامپیوتر و انواع وسایل صوتی
- مشاوره و تنظیم سمعک با کامپیوتر
- ارائه سمعک ضد آب برای شناگران
- تجویز سمعک سالمندان در منزل
- ارائه کننده برندهای معتبر دنیا
- ارائه سمعک به صورت نقد و اقساط
- 1 سال باطری رایگان
- 2 سال گارانتی بین المللی

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
pezhvakqom@

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انواع محصولات سمعک

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

سمعک ها در سایز ها و شکل ها و رنگ های مختلف برای تمامی سلیقه ها تولید شده اند . با توجه به کارایی و تکنولوژی های به کار رفته در آنها برای نیاز های مختلف بیماران توسط متخصصان شنوایی تجویز می شوند . تولیدکنندگان محصولات سمعک ، همواره به ارائه نو آوری های جدید ادامه می دهند و محصولات جدید را مطابق با تکنولوژی های جدیدو نیاز های روز افزون بیماران و هم چنین متناسب با سبک جدید زندگی به بازار جهانی عرضه می دارند برای مثال  از جدیدترین محصولات سمعک می توان به سمعک های زیر اشاره کرد .

– سمعک های ضد آب قابل استفاده در هوای مرطوب ، استخر و سونا و …

– سمعک های ریموت کنترل که از طریق یک دستگاه ریموت به آسانی قابل کنترل هستند مثلا صدای انها را به این وسیله می توانید کم و زیاد کنید .

– سمعک های داخل گوشی که برای انواع افت شنوایی قابل استفاده هستند و به صورت پنهان در داخل گوش قرار می گیرند  و یکی از بهترین نمونه های محصولات سمعک هستند .

– سمعک های عینکی و …….


سمعک هوشمند:

این سمعک نسل دوم سمعک های دیجیتال بوده که قابلیت انطباق با شرایط محیط های مختلف شنیداری را دارند. این گروه از سمعک با برخورداری از ردیاب های سیگنال گفتار ، گوینده را در محیط جستجو کرده و صدای وی را به خوبی تقویت می کنند . با استفاده از این گروه از سمعکها ، صداهای بلند ، گفتاری و آرم در مدارات پردازشی مجزا پردازش و تقویت و در نهایت تلفیق شده و به این ترتیب امکان شنوایی ایده آل فراهم می شود.

 

یک مثال برای سمعک های هوشمند:

به عنوان مثال در محصولات تولیدی شرکت ویدکس مانند گروههای  mind صداهایی با سطح شدت بلند به اندازه صداهایی با سطح شدت آرام و معمولی تقویت نمی شوند و بنابراین کاربر با آرامش کامل از شنیدن صدا در محیط های مختلف لذت می برد . تنظیم این گروه از سمعک به وسیله کامپیوتر انجام شده و بسته به نوع و مدل سمعک ، درباندها و کانالهای مختلف به خوبی قابل تنظیم هستند.

 

درباره سمعک هوشمند وایرلس:

سمعک های وایرلس یا به عبارتی بلوتوث دار با شبیه سازی عملکرد گوش طبیعی از پیشرفت ترین تکنولوژی ساخته سمعک برخوردار هستند. این گروه از سمعکها علاوه بر برخورداری از ویژگی پیشرفته سمعکهای هوشمند مانند ردیاب های سیگنال گفتار و مدارات پردازشی پر سرعت قابلیت برقراری ارتباط همزمان بین دو سمعک (در موارد تجویز دو گوشی سمعک ) امکان برقراری ارتباط با موبایل و تلویزیون را نیز از طریق بلوتوث دارا هستند.

 

سمعک نامرئی

سمعکهای نامرئی که اصطلاحا به آنها سمعک های IIC و یا Invisible in the Canal نیز گفته می شود، کوچکترین نوع سمعک های داخل گوشی به شمار می آیند که در عمق کانال گوش (پشت خم دوم ) قرار می گیرند و معمولا برای افت شنوایی ملایم (Mild) تا متوسط (Moderate) تجویز می شوند. پوسته و یا Shell این سمعک براساس قالبی که از گوش فرد توسط کارشناس شنوایی شناسی تهیه می شود، بطور سفارشی برای هر فرد ساخته شده و تمامی اجزای الکترونیکی سمعک، درون این پوسته قرار می گیرد



مزایای سمعکهای نامریی

سمعک نامرئی به اندازه ای کوچک است که می تواند در عمق کانال گوش و تنها به فاصله چند میلیمتری از پرده گوش فرد قرار بگیرد و کاملا از دید پنهان بماند. این فاصله بسیار نزدیک سمعک با پرده گوش، باعث می شود که شخص صدا را بسیار واضح، شفاف و طبیعی بشنود بدون اینکه نیاز به تقویت بیشتر صدا توسط سمعک باشد و این به مفهوم مصرف کمتر باتری توسط سمعک وعمر بیشتر باتری است.


یکی از بزرگترین مزایای سمعک های IIC اینست که جایگیری این سمعک در عمق کانال گوش باعث می شود که شکل آناتومیک و طبیعی گوش خارجی یا همان لاله گوش (Pinna) دست نخورده باقی مانده و در نتیجه عملکرد گوش خارجی در کمک به تعیین منبع صدا (Localization) بطور طبیعی حفظ شود. البته می توان گفت که مهمترین مزیت این نوع سمعک ها نامرئی بودن آنها است به گونه ای که دیگران متوجه نمی شوند که فرد از سمعک استفاده می کند.


برای خارج کردن سمعک از داخل گوش، زائده ای بسیار کوچک (Pin) برای این سمعک ها تعبیه شده است که می توان با استفاده از آن سمعک را از داخل گوش بیرون کشید.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی